week 1 van de meivakantie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van karlijnsblog - WaarBenJij.nu week 1 van de meivakantie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van karlijnsblog - WaarBenJij.nu

week 1 van de meivakantie

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2016 | Nederland, Hoofddorp

ik ben Karlijn en ik ga wat vertellen over mijn 1e week van de meivakantie

22 april begon de meivakantie. De vakantie duurde 2 weken en we waren maandag 9 mei nog een dag extra vrij.
Mijn zus werd op de dag dat de vakantie begon 16. ze vierde het twee keer dus mijn weekend was al vol.
Maandag vloog ik met mijn ouders en mijn zus naar Londen. daar zijn we één nachtje gebleven. we hebben de Big Ben, buckingham palace, de tower bridge en nog veel meer dingen gezien. Dinsdag vloog ik alweer naar huis.
woensdag was het koningsdag. toen ben ik samen met mijn vriendin naar Haarlem gegaan.
donderdag heb ik afgesproken met vrienden en mijn spullen gepakt voor die dag erna.
vrijdag ben ik met mijn ouders, zus en opa en oma op vakantie gegaan. we gingen een week weg.

dit was mijn blog van de 1e week van de meivakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2016

week 2 van de meivakantie

10 Mei 2016

week 1 van de meivakantie

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 921

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: