week 2 van de meivakantie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van karlijnsblog - WaarBenJij.nu week 2 van de meivakantie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van karlijnsblog - WaarBenJij.nu

week 2 van de meivakantie

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2016 | Nederland, Hoofddorp

ik ga wat vertellen over de 2e week van de meivakantie

vrijdag ben ik samen met mijn ouders, zus en opa en oma op vakantie gegaan. we kwamen rond 3 uur aan bij het huisje. we hebben die dag onze spullen uitgepakt en verder niet veel.
zaterdag kwamen mijn neef en nicht langs en zijn we 's avonds uit eten gegaan.
de rest van de week ben ik een paar keer met mijn zus gaan zwemmen en verder hebben we niet veel gedaan omdat mijn opa niet meer zo goed kan lopen.
vrijdag kwamen we weer thuis en toen heb ik 's middags weer met een vriendin afgesproken. zondag was het Moederdag en maandag ben ik met m'n vader en zus naar het strand gegaan
en toen was de vakantie alweer afgelopen

dit was mijn blog over de 2e week van de meivakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2016

week 2 van de meivakantie

10 Mei 2016

week 1 van de meivakantie

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 925

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: